miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av miasolrosenmaria - 15 juni 2015 20:30

ja då var det en ny morgon och sov länge som vanligt och det är såå skönt kan jag säga och speceltt när man inte är en morgon människa så passar det mig, för är så trött på morgonen så det är inte sant.


men det blev att gå upp efter ett tag och så in i duschen och göra mig i ordning och sen fixa med tvätt och slänga in en maskin som måste gå så klart.


och simon han skulle ibadet här på förmiddagen så klart och han är ju inte klok, men han älskar ju att bada i alla fall så den gör ju sin funktion där ute på gården som sagt, härligt att den används i alla fall.


men det kan ju vara varmare ute med sols å är det ju lite skönare om man säger, för jag vill ju inte ens gå ut för att det både är kyligt och blåes hemskt där ute, men ändå så badar simon.


ja nu så är det 3 dje gången han är i på den här dagen och vädret har inte bliviv bättre heller , men bada ska han .




ja sen så blev det full fart med middag och hänga tvätt och så bädda 2 sängar och samtidigt försöka ta hand om disken som också ska bli gjord och slippa se den på morgonen.


så det blev mycket bara på en gång när man ska börja göra middag och allt efteråt innan jag själv kunde slå ner mitt arschel i soffan och bara vara en stund.


den här tycker jag är så bra och säger så mycket och är så sann.


Camilla Larssons foto.


och så blev det bolibompa draken tillsamamns med elias, för det måste man släppa allt för att vara med honom den halv timmen och så göra i ordning allt och sen fixa välling och så göra i ordning elia soch sen natta in honom och så bara ta de tlugnt och kolla på tv och sen så natta in sig själv och barnen, och läsa en stund för dom .


så natti natti på er och hoppas på en härlig skön natt.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards