miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av miasolrosenmaria - 13 juni 2015 19:45

god morgon i solen så härligt och så varmt och skönt, äntligen så har sommaren kommit och visar sig efter sån kyla och regn vi haft länge nu.


och här sitter elias på en badboll och filosoferar för sig själv, på vad vet jag inte men myser där i alla fall.



och här så ska simon sätta sig och läsa en bok med ett uppdrag från skolan för att dom ska läsa i sommar.



och elias han klättared också upp till simon och satte sig bredvid där simon lagt sig ner.



och hampus han grejar och sågar lite grenar på altan , vet inte vad han ska göra men han har ju sina ideer som sagt.



sen gick vi till butiken och handlade och simon och hampus följde med för dom skulle handla godis till i kväll och sen så gick v hem och jag började göra rent poolen som också ska göras eftersom vi inte har något skydd just nu, och det är såå jobbigt att hålla på arenda dag.


sen middag och så blev det gladiatorena på kvällen och så blev det en film på  an efter det som jag så gärna hade velat se men va fan orka sitta uppe till 00,00 nej det orkade inte jag så det blev faktiskt sängen som hägrade och sa till.


så natti natti och sov så gott nu och hoppas ni haft en skön och härlig dag och kväll.


många kramar / mia     

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards