miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 juni 2015

bus

Av miasolrosenmaria - 16 juni 2015 20:00

ja då var det ny morgon och själv har man tagit det lugnt och myst i sängen en stund och sen så blev det upp och så duscha och sen fixa med tvätt som ska tvättas och så barnen frukost och sommarlov på tv och myste.


sen så gick dom ut så klart och skulle leka i parken och själv så satt jag och bara var och elia shan var riktigt busig han kna jag säga.


här bygger han torn av sin aburkar som han har och ska även försöka lägga på ett tåg ovanpå då och han är så glad över vad han har gjort.



och han har även hittat en flaska som han har till som en byggnad .



ja han är riktigt busig alltså.



jag fösökte få ett foto på honom lite närmare men då sparang han ju i väg och skule gömma sig bakom soffan, så det blev springa eftwer och det var ju inte det lättaste att fota då inte, men han få ett i alla fall när han står där bakom..



och sen när ha kom fram därifrån så skulle jag försöka i gen men han skulle bara inte utan var riktigt på hugget att slippa.



här fatande han för tn en snabbis och ja det blev ju inte så bra foto tyvärr.



ja här så kom han ju närmare till mig men inte fick jag ta på honom utan han sätter ju en bil framför sig och det spelade ingen roll vad jag gjorde så fick jag med den där bilen framför han själv.



ja här så fick jag väl en ganska bra foto i ala fall, men inte så nära utan då han står och kollr på tv men han ärju snabb så det blir som det blir , han har lärt sig . hahahaa



ja sen så gjorde jag inte så mycket mer än bara vr och bädd en säng och fiuxa middag och sen hängt tvätt och så tv så klart och natta in barn.


sov gott och ha det så jätte bra och sköt om er.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards