miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av miasolrosenmaria - 18 augusti 2016 17:00

ja godmorgon på er i dag är upe med tuppen.   


 


och det blev bussen sen in till staden och så tog vi stadsbussen upp till skolan, för det såg inte så bra ut med vädret så tog det säkra för att slippa regenet om det skulle komma.


och här så går vi från hållplatsen till skolan.

     


och det blev träffas i klassrummet och sen så gå ner till aulan för att fotograferas där och då blev det en väntan så klart, sen när det var klart så ville jag prata med en lärare för hampus hade pratat med mig och jag kände att det var bäst att ta upp det med någon och hampus var med också när vi pratade och det kändes väldigt skönt.


och när dom gick på lunch så gick elias och jag till hållplatsen för att åka ner på stan och sen hem.

sitter på stadsbussen nu då

   


och så blev det macdonald för elias innan vi åkte hem, så han får mat innan  

då sitter vi på bussen hem mot knutby nu och elias han somnade fort i vagnen, och det regnar här också kan man ju säga inge kul alls.

     


 


äntligen så har vi kommit hem och det är så skönt så då blev det fixa te och så fick elias lite fika och blev det tv mys.

     


och det blev middag som bstår av pmmes med stekt fisk, eftersom jag inte hade något annat framtaget som jag inte kom i håg att ta fram i morse innan jag åkte med hampus.

men det gick ju bra med stekt fisk också för man äter ju fich and chips . hihii

ja förutom att jag inte har den där goda såsen till som är så god.


och nu så har man nattat in barnen efter middagen och så läst bok för dom och nu så ska jag bara sätta mig i soffan och softa framför agatha sasin på 4 an, och bara fösöka slappna av innan jag lägger mig för nu är jag så uppspelt och har ingen ro alls.

så därför ska jag bara koppla av med en kopp te som jag inte alls kunnat dom andra kvällarna .. humm.


så nu natti natti på er och ha en skön nattsömn.


kramar / mia  



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards