miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av miasolrosenmaria - 8 augusti 2016 15:15

ja då var det blås väder i dag då och det var inte dåligt heller om man säger så, men skönt ändå så det fick piska upp luften där ute.

simon och elias bygger koja

 


sen så blev det städning för hela slanten, dammsuga och sen skura av alla golven och så tvätta och tvätta så klart, och sen så plocka i tvättstugan så man får snyggt där inne.


hampus och tim sitter och doftar i spffan

 


och elias och simon har fixat en bättre koja som dom ville jag skulle kolla på

 


och dagen detn går ju fort när man håller på som jag gjorde så blev middag och då vart det potatis och fisk med kurry sås och så disken och elias och simon gick ut med moy.

     


och tim började sätta upp kubb för han ville spela det, så vi bestämde för det.

     


ja sen blev det in och sätta sig och kolla på tv för det började bli såå kyligt ute och då är det inge kul att fortsätta där och så göra i ordning elias för natten också.


så natt natt på er alla.


kramar / mia  






Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards