miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av miasolrosenmaria - 16 augusti 2016 16:00

ja då var det morgon och det blev verkligen en morgon som jag inte ville ha, såå va trött och arg är jag, har inte gjort annat än suttit i denna djävla telefon som man får börja med, och ingen ordning alls på taket.

nä fy bubblan att allt ska vara så svårt och ingen fattar något heller.

så djävla trött på att ingen lyssnar eller vill förstå, så nu har hampus ingen taxi, för jag måste ringa antagningsenheten i morgon och prata med dom.

tänk att det ska bara strula varenda år precis dagen före skolan också, precis som man inte har nog med att göra och få till allt runt om kring mig.

jag gör ju inget annat än kämpar och kämpar, så nu är allt bara bläää.


och sen kom grannen som är kineser som varit borta en hel månad och jag har hjälpt till att ta in posten under tiden, och så knackade det på dörren och då kom hon och gav mig detta som tack. fina.    

och det var inget som jag räkna med för att hjälpa till med posten, men så gulligt .  

       


ocj i dag har det varit full fart och bara suttit i telefon tror jag, knappt hunnit med nåot alls.

men middagen gjord och hampus tog disken, sen tvätten hängde barnen.

så gulliga dom är som vill hjälpa till för dom vet att jag har så mycket och ska upp tidigt i morgon och kämpat med allt.

älskade små änglar som jag har  


men nu så säger ja natti natti och hoppas jag får sova något.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards