miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av miasolrosenmaria - 2 augusti 2016 16:45

god morgon på er alla då var vi inne i agusti nu då och inte alls långt kvar till skolorna börjar, och det är inget som barnen alls längtar till kan jag lova.


ja så kul elias har ju gått på pottan här nu hela sommaren och det har gått hur bra som helst och så bra.

förutom att han inte vill gå på toaletten, så när vi åker i väg så har jag haft blöja med som han får på sig för att kissa och bajsa.


så i fredas så var jag in till uppsala för att köpa denna toa ring till toaletten, så han får börja sitta på den nu i stället för pottan så nu får den försvinna i ett hafs när vi kommer hem.


 


men det passar inte riktigt när vi kom hem och skulle sitta på toaletten i stället, för elias han ville ju ha pottan som inte fanns.

så det var ju bara för han att sätta sig på toaletten på nya ringen och det gick ju hur bra som helst, så hann har ju sittit på den nu hela helgen men inte bajsat då.


så i dag så ville han bajsa men inte på toaletten utan ville ju ha blöja på sig och jag sa nej.

det blev många turer till toaletten för att kissa som han sa, sen satte jag honom på toaletten för att han måste försöka bajsa, och så fick han titta i en bok och jag läste en annan bok.

sen ville han ha en ny bok och då sa jag till honom att försöka bajsa och trycka på och ta i från tårna.

så kom jag med en nya böcker och satte mig och läsa och han tryckte på och så bajsade han och fick själv se att det inte var så farligt att göra det på toaletten.

han var så duktig och han var så glad själv, men han vill inte sitta utan ringen nu då i alla fall.


  


så var den dagen .

kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards