miasolrosenmaria

Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av miasolrosenmaria - 24 augusti 2016 14:30

godmorgon på er och här har jag varit uppe med tuppen, och har sett till att barnen fått frukost och sen kommit i väg till skolan också fixat mig själv och lilla elias för att komma i väg till dagis.


och det är väldigt härligt väder ute i dag så varmt och gött och man blir ju så glad också, tänk så lite det behöv för att man får ett härligt leende på läpparna..


och här sitter elias och äter frukt på förmiddagen.

   


och här så gick dom ut på en jätte fin härlig stor alltan för att blåsa såp bubblor, men elias gjorde annat han.. hihii

   


sen så böev det gå hem och då blev det till butiken först och då blev det glass för elias på vägen hem.. mm

 


ja då blev det fixa med middag , tårta och samtidigt hjälpa simon med engelska läxan som jag då inte kan och är såå dålig på, inge kul alls när man inte kan så bra..  


     


då är tårtan klar i alla fall.

   


och tim han fotade sig själv tillsammans med lille bror elias     

 


och nu fira tim som blir 12 år i dag , älskade unge som blivit så stor och det är så otroligt när man tittar på gammla kort så var det ju inte länge sen som du var så liten  

                                     

 


gsen paketöppning

       


ja då var firandet över och så dags och göra sig i ordning och sen bara mysa med tv en stund innan det är dags att natta in dom för den här dagen så dom kommer upp i morgon.


så natti natti på er.


kramar / mia  



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards