miasolrosenmaria

Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av miasolrosenmaria - 25 augusti 2016 15:15

godmorgon på er här är man uppe med tuppen och fixar med frukost och ser till att barnen kommr i väg till skolan och sen fixa till mig och så elias för att gå till dagis som han tycker är kul och det är ju skönt.

 


och jag var med en stund och sen så skulle jag gå i väg en halvtimme bara så det blev en lite promenad för mig, men man kunde ju inte gå fort direkt utan ganka sakta tyvärr.

       


sen så gick jag tillbaka och då var dom inne och elias han satt då och målade och hade jätte kul

 


och sen så blev det lite lek och klockan tickade vidare och så blev det dags att gå hem och då blev det mysa i soffan och bara vara och ha snuttis och tuttis och bara gosa med film.

       


sen så fick jag ett samtal av min mamma och frågade om vi var hemma och att hon stod utan för, så jag gick ut och då sa jag att vi kan lägga på i stället för att prata i den.. hahaha


vi satt ute på alltan och mös och fikade och så blev det spela kort också, vi hade mysigt där i regnet.

   


       


och sen så åkte hon för hon har ju en bit att åka som sagt och då blev det snabb middag och så göra i ordning dom för att natti in sen.


kramar / mia  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards