miasolrosenmaria

Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av miasolrosenmaria - 20 augusti 2016 18:00

ja då var det en morgon och ser ut att bli väldigt bra väder med sol och värme i dag och det kan ju vara bra när vi ska åka till uppsala och se på gammla bilar och bara vara.


så det blev ju fixa och greja och sen lunch så dom får mat i magen inna vi drar.


och så tog jag så klart foto på mina rosor som är så här fina som jag fick när jag fyllde år, men det är nog dags att hänga upp dom nu tror jag.


 


och nu så är vi på väg till bussen då

     


och så väntar vi på bussen då.

     

sen träffade vi på gubben där på stationen och så gick vi alla upp till slottet där dom hade en inhängnad för bilarna, som man får betala för att gå in, men jag skulle kolla om man kunde se på dom utan för, för ville inte betala för att gå in alldeles för dysrt anser jag, men vi såg ju lite i alla fall.

       


och nu är vi på väg ner på stan för att handla lite fika med oss till ina som vi ska till och fikla och bara mysa, och vi tog faktiskt bussen upp till henne för vi har gått så mycket ändå och det kommer bli mer gå och gå.


       


och nu så är vi här hos älskade dottern och stora syster.  

 


och här blev det lite kortspel .

 


sen så blev det att gå i väg och äta lite mat och då tog vi en promenad så klart till 4 mackarna och gick in på macdonald och åt lite grann.

 


sen så gick vi vidare ner till stan för att se bilarna köra runt där och se på alla bilarna, och på vägen så såg vi denna bilen som elias tyckte var jätte rolig att se på.

 


och då kollar vi bilar nu då.

   


flyttade oss ner till stan vid biograferna och kollade

     


sen så gick vi tallbaka till kina restaurangerna för att se på dom dom åkte där .

och den här bilen kör ju gubben åt en polare till honom.

 


ja elias fortfarende vaken otroligt för klockan är ju såå mycket.

 


men sen så tog vi bussen hem och det var såå skönt och gött och bara natta in och zuzzza gött nu efter den här dagen.


så natti natti på er alla och hoppas ni haft en skön och härlig dag, det har vi och det var spännande för barnen att kolla bilarna.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards