miasolrosenmaria

Alla inlägg den 27 augusti 2016

Av miasolrosenmaria - 27 augusti 2016 20:15

god morgon och det är ju sånt härligt skönt väder med sol och värme , men lite blåsigt också men det är väl sånt man får räkna med, jag är bara glad att solen skiner och set är varmt i luften. hihi


här så blev det plocka alla äpplen som ligger på backen och lägga i påsar och kasta i soptunnan, annars så går det ju inte att klippa gräset.

 


sen blev det lunch och efter det så klipte jag gräset.

   


sen satte jag mig efter det och tog en kopp te och kex och bara njöt en stund där ute.

 


tim och jag

 


sen så blev det städa upp på fram sidan och då tog jag även tag i ett förråd som jag ville få ordning i och då jhälpte tim mig med det och det blev väldigt bra faktiskt.

   


ja det var ju redan soppor sen tidigarenär vi rensade lådor men som sagt tony har ju då inte kört i väg det ännu, så nu har tim och jag slängt ännu mer ..  

 


och nu under tiden så la jag upp maskor och sen började sticka, men fick hjälp av min kusins tjej genom chatten på fb, och sen så gogglade jag efter sticka för nybörjare och då fick jag se hur man la upp maskor och hur man stickade , så jag lärde mig så och det var ju jätte bra för dom visade precis hur man gjorde och så, lätt och enkelt.

och så kollade vi på film efter att tvn tog slut och det blev då silver som filmen heter och den har tim i sin dator och jag filurar på stickningen.  

           


mys på hög nivå.. hihii

 


och tim han tog fotto på sig själv.

 



 


 


 


ja sen så blev det natta in alla inklusive mig.


kramar / mia  





Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards