miasolrosenmaria

Alla inlägg under september 2012

Av miasolrosenmaria - 16 september 2012 23:18

Nu blir det sängen och kudden som väntar efter filmen Beck och försöka få lite blund i dom små blå.
så hoppas att natten ger en bra sömn så man är utvilad i morgon...

sov gött nu alla där ute ska försöka göra det själv....

tv.

Av miasolrosenmaria - 16 september 2012 21:31

Barnen sover och då är det nya Beck som gäller för kvällen.
och sen blir det natti natti för mig, har ju vart trött hela dagen av någon anledning vet inte varför..
så få se om jag orkar se hela.
ha en skön fortsatt trevlig kväll...

Av miasolrosenmaria - 16 september 2012 18:21

En nyklippt liten simon och han tycker det är skönt....

ha en skön kväll...

Av miasolrosenmaria - 16 september 2012 18:17

Min bästa vän Linda kom med familj och det var kul tycker jag.

Det är alltid långt i mellan traffarna så då blir det kul.

sen när dom åkte så gjorde jag middag och det blev kassler gryta med ris och jag stekte även några skivor kassler till barnen och gjorde deg för att baka bröd och sen klippa simon och hängt tvätt och nu sitter jag i soffan med barnen och bars tar det lugnt .

ha det gött nu, kramixzxx

Av miasolrosenmaria - 16 september 2012 10:23

Gpdmorgon på er hoppas att ni fått en skön sömn, själv var det så där med det.
men upp och duscha och klä på mig och sen fixa mig och äta lite frukost och plocka ur en säng och sätt i gång en maskin.
och plocka disk och nu ta det lite lugnt en stund.

i dag så kommer en bästa vän på besök och det är så kul när hon kommer eftersom det går långt i mellan...

ha en skön söndag i det härliga sol vädret som är äntligen..

kramizzz

Av miasolrosenmaria - 15 september 2012 20:27

Då myser man i soffan med barnen och har kollat på dårfinkar och dönickar som gick på barn kanalen och nu är det ju kör slaget och bara vara nu och ha det skönt.

ha en riktigt skön fortsatt trevlig lördags kväll...

kramizzzz

Av miasolrosenmaria - 15 september 2012 18:33

Ja då vaknade man på morgon och barnen dom myste i soffan och kolla på boli bompa och jag la mig en stund till.
sen blev det frukost och klä på sig och sen sa till gubben att jag behövde en lök för att kunna göra ärt soppan som jag haft ärtorna i vatten över natten, så han åkte och handlade lite.

Sen gjorde jag ärt soppan och grejade och plockade med disken.

sen började jag med bad rummet och plocka ut alla grejor och städade och sen flyttade tvätt maskinen och gubben han flyttade över tork tummlaren åvan på och sen in med en hylla och fixa med den.

sen var det gnugga i toaletten, och i duschen och i tvätt stället och skura av golvet och gu va slut jag var efter det, men inte klar för det.

det var dammsuga och skurning av andra rummen också kvar och sen göra smet till pann kaka och stå och grädda dom do.

Ja trött och färdig är jag det tar på krafterna när man är gravid och börjar bli stor, det känns väldigt när man gör något och tar i med hela kroppen.

ja så middagen över och barnen dom är ute och letar katt och själv sitter jag här i soffan och bara vilar nu för bara känner att jag behöver det och tvn är på och där var det bomibompa som dom kollade på en liten stund och det var 5 myror är fler än 4 elefanter.

så skönt att bara sitta ni kan jag lova hoppas ni får en under bar skön lördags kväll med allt vad ni ska göra och ta det lugnt...

kramizzzz <3

Av miasolrosenmaria - 15 september 2012 10:33

Godmorgon på er, blir bra väder i dag ser det ut som.

I dag blir der städning fast jag känner inte alls för det, men känner att det måste göras och sen kommer en bästa vän med familj i morgon.

barnen sitter och softar i soffan och kollar på tv.

själv ska jag göra ärt soppa i dag.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards