miasolrosenmaria

Alla inlägg under september 2012

Av miasolrosenmaria - 14 september 2012 22:59

Nej nu ta och natta in sängen i stället eftersom man bara sitter och somnar i soffan så hoppas ni får en skön och härlig kväll och får sova gött.

själv ska jag försöka med detta så natti natti alla där ute...;)

Av miasolrosenmaria - 14 september 2012 21:09

Sitter och myser i soffan med barnen och kollar på fongarna på fortet och bara är och har det skönt.
Och lilla simon somnade i soffan och dom andra håller sig vakna och snart ska det nattas in för dom små liven..
ha en riktigt skön lördags kväll.<3

Av miasolrosenmaria - 14 september 2012 17:56

Ja då har man vikt en helvetes massa tvätt kl,14,00 och samtidigt kollade jag lite på bygg lov och det var inte lite tvätt som skulle och inte är det slut för det.
tvätt har man ju hela tiden och jag har i tork tummlaren och även tvätt maskinen så klart.
ja sen bara sitta och kolla klart på bygg lov och sen kom dom hem från skola och allt.

Dom fick plocka undan sina högar tvätt och sen blev det matlagning kött och potatis med sås till och sen ge katt ungarna lite katt mjölk och gubben tog disken och nu blir det mys med barnen till liv och död som dom tycker är spännande så klart...

ha en bra kväll <3

Av miasolrosenmaria - 14 september 2012 12:49

Alltså det såg så bra ut på morgon när man var uppe med barnen som ska i väg till skolan.

ja tog en bild som är så rlig och det ser ut att det sla bli en skön och härlig dag..

sen när alla åkt toh jag sängen och sov en stun till och tyckte jag hörde att det regnade men tänkte att jag hörde fel.

När jag vaknar så hör jag förfarande att det låter som regn ute och kollar ut och det stämde verkligen, så man blir så trött och jag som tänkte ta promenad som jag brukar vid 13-14 tiden .

Men det blir att stå över för det blåser väldigt också och jag går på öppna fält och där är det inte skönt att gå har suttit och bara softat i soffan och kollat på tv inte orkat göra något alls fast jag har hur mycket som helst att göra men har bara ingen ork eller lust.
Ha en bra dag....

Av miasolrosenmaria - 13 september 2012 21:46

Ni blir det slänga sig i säng och läsa lite inan jonn blund faller in i ögonen och dom får en blund.
så sov gott nu och dröm riktigt härliga drömmar nu.
natti natti sov gott säger jag för denna dag.

Av miasolrosenmaria - 13 september 2012 20:06

Ja här sitter alla 3 och kollar och tränar på läsning i simons bok.

Och sen satt tim och tränade på sin egen läs läxa i olas bok och är jätte duktig.

sen var det ut en stund och middag och sen tvn, och då var det på liv och död på 4 an och själv så var det disken och bordet och tvätt men sen sätte jag mig själv och tittade med dom.
och nu så har man nattat in dom och ska kolla på kockarnas kamp på 4 an och bara vara en stund...

a det så gött och sköt om er nu kramizzzz

Av miasolrosenmaria - 13 september 2012 16:32

Simon med sin läs läxa som hadlar om mini och den magiska stenen och simon har tränat på dom sidor som han har i läxa och tycker det är jätte kul och vill träna på mer sidor... härligt när dom vill mer...
ha en bra kväll...

Av miasolrosenmaria - 13 september 2012 12:30

Ja då var det upp på morgonen och trött var jag för 2 vaknade i natt och inte samtidigt då förstås.
men upp och fixa och greja, och simon var jätte arg och ledsen för han ville gå till skolan som jag och pappa sa i från eftersom dom ska ha gympa i dag och han har inga gympa skor och då får han springa barfota utomhus eftersom det är ute dom har gympa.
men han ville gå ändå och då fick han det men inga ombytes kläder och inte vara med på gympan.
ja sova en stund då och vakna sen men inge nät så det blir telfon i dag då...
kollar på tvn nu och bara är och tvätt maskinen den går i dag med.
ha en bra dag...
kram

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards