miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av miasolrosenmaria - 8 februari 2016 15:30

ja då var det upp tidigt i gen då med början av veckan och så fixa med frukost och allt sånt coh så 2 barn i väg då så har jag simon hemma som vanligt och det var möte i dag 8,30 och det gick ju som det gick.


dom försöker ju göra allt för att man ska vara kvar i skolan och hitta på vad som helst för att det ska bli så bra som möjligt som jag anser att det är ju för sent med tanke på hur lång tid det hållit på liksom, nej vi är väldigt bestämda på att byta skola och så blir det . punkt slut.


ja det enda dom kunde typ säga var att det är ju sorgligt att ni känner så och bla bla bla.


så hem och så var det sätta mig vid datorn och göra en anmälan till en skola i uppsala som man nu måste göra vi nätet som med allt annat, och jag liksom hatar det.


men men nu så är det gjort i alla fall.


sen så satte jag i gång att måla tims bygge så det hinner bli klart , så då hjälper jag till med det så det blir gjort.


 


och det blir ju fler gånger till som det ska göras som sagt.. hahahaha


ja ha det så bra nu.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards