miasolrosenmaria

Alla inlägg den 21 februari 2016

Av miasolrosenmaria - 21 februari 2016 14:45

ja då var det städning och sånt som ska göras och full frt vart det på barnen , och jag gjorde i ordning mig för duschen och fixade till mig och sen så ble det kolla lite på tv och bara vara.


elias och tim leker i kiosken.

 


 


gubben kom från duschen

 


lek vid kosken

   


ja och så voven hon ligger verkligen å sina egna konstiga sätt kan man ju sga.

 


ja det ble att åka till uppsala för att fixa lite saker, men som vanligt så funkade ju inte bilen då , och det är jag som sagt väldigt van med att det alltid händer här.


så det blev att traska till bussen och se så glada ut som det går, hahahaa

       


ja så det blev att tänka helt annolunda bara för det, så det blev ner på stan som vi gicck , men ingen av dom butiker som jag skulle in på var ju inte öppna denna dag då, men gick in på clas olsson och där fans ju inte et heller, men jag fixade i alla fall en slags pulver som man måste köpa på apotek och det ska jag ha till ply do deg.


sen så gick vi till willys och handla de lite där också och även karamell färg som jag skulle ha, och så lite annat.


sen blev det ta bussen hem då.


ha det så gött och sköt om dig..


kramar / mia     

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards