miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av miasolrosenmaria - 9 februari 2016 15:45

god morgon p er och det är nu tisdag så komit en dag till på nya veckan, och baren är i väg till skolan och allt och simon hemma och här så sitter han och elia soch spelar 4 i rad oc bara myser.

 


ja sen såg jag detta och det om något är ju nostalgiför barnprogram förr.   

 


ja i går så gjorde jag en byte anmälan på skola och det känns ju så skönt och man tagit steget i rätt rikting, jippi.


vet ni vad djävla trött jag är på en sak, det är att man måste tydligen vara här inne för att ha kontkt eller få komentarer.

det är ju såå sjukt att inte kunna höra av sig på vanigt sättlängre.

men som sagt är man inte här så är det ingen som bryr sig, och är man här så är det ju tp samma sak.

man finns ju i alla fall inte vad man än gör.  

fy fan säger jag, bättre örr då man pratade med varann och umgicks än i dag.

då är det BARA PÅ NÄTET, FB OCH TYP HÄR .

som gäller .


jag gör som alla andra uppdaterar här för att få komentarer.

väntar på buss för att åka till uppsala samariten med elias som är dålig och hostar massor med slem och feber sen i lördags.

 


så ja det kommer bli sent för klockan 21,0 ska vi vara hos läkaren så dp blir det bussen 19,53 typ som man ska med för att hinna i tid.


ha det gött och sköt om er.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards