miasolrosenmaria

Alla inlägg den 24 februari 2016

Av miasolrosenmaria - 24 februari 2016 16:15

morn morn och full fart i dag , tim ringde en kompis som han ville skulle komma hit, och jag tog mig in i duschen för attgöra mig i odning eftersom det äruppsala som gäller i dag med hampus som ska till tandläkaren.


så det blev att fixa till lunch som dom kan värma på senare, men hampus och elias dom får äta lite tidigare så dom har mat i magen när vi ska åka , så dom inte är hungriga på vägen .


så det blev at göra i ordning elias och klä på allt och sen så gå till bussen.


     


sen så kom vi in och så traska till tandläkaren och väna där tills vi ska komma in och det är ju lite svårt med hampus och så när vi ska på det,men det gick förträfligt bra ändå och var så duktig, men det var på gränsen att det skulle gått åt fel håll, men han gjorde det som skulle göras och det var foton på tänderna i dag då, och så såg hon att det kommer många nya tänder och även tt han ska tappa en del också.


sen så gick vi på stan en stund och då blev det till clas olsson för att kolla en sak och så gick vi till bussen och åkte hemåt.


   


lite bilder från bussen då.

     


när vi kom hem så ville hampus oc elias spela på tvn.

 


 


   


sen blev det fixa middag och så barnen var ute en stund och lekte för full och sen in och äta och så kom kompisens mamma för att hämta honom.


   


nu så blr det att förbereda nattning för elias då.

       


så nu ska jag bara softa framför tvn ch ha det bara så skönt.


kramar / mia    

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards