miasolrosenmaria

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av miasolrosenmaria - 11 februari 2016 16:30

ja godmorgon godmorgon alla glada där ute, vart uppe ett tag då och 2 barn i skolan och simon hemma och leker med elias och full fart.


tänk att denna lilla kille blir 3 år , tänk att tiden gått så fort, vårat lilla hjärta som vi älskar så mycket  

elias 3 år , grattis     

   


sen var det måla det sista på tims bygge och så slå in paketen till elias när han inte såg något, och det är ju inte så där jätte lätt att gömma sig med sånt göra här hemma om man säger.


sen så satte jag i gång att fixa med tyg som skulle klippas och sen nålas och fållas och sys så klart så det är klart tills tim kommer hem då vi ska limma fast tyget på hans fina bygge.


och så kom han hem och då fixade vi med allt det som skulle göras och det blev ju riktigt bra kan jag säga.

 


och sen så middag och sen göra tårtan och så fira elias då.


                                 


ja sen så blev det att dom prövade den fina kisken som tim byggt.

           


ja sen så blev det lek ett tag och sen så blev det göra i ordning elias och natta in honom och så även barnen för klockan den bara for i väg med tiden , så natti natti och ta hand om varandra.


kramar / mia     

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards