miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 februari 2016

Av miasolrosenmaria - 19 februari 2016 14:45

ja då var det fredag , slutet på den här veckan och simon åkte med sin pappa in till skolan i dag också och ska hälsa på klassen och vara med nästan hela dagen, och pappa ska vara med hela dagen också så att simon känner sig trygg och allt.


så jag och elias är hemma och bara softar coh tar det lugnt och myser och så söva honom och kolla på hem till gården coh sen så ringde jag en vännina och pratade en stund och så kom alla hem bara så där .


så nu så är det fullt hus och gubben ska i väg på en gång och träffa en vän i uppsala och simon var så glad när han kom hem och det bara sken som en sol och han var så lycklig och hade haft jätte kul i skolan och trivdes jätte bra, så glad man blir och det är sån glädje ihjärtat som verkligen blir varmt av att se denna killes lycka, så det vänder äntligen för honom.


ja sån lycka det är.


så fixa middag och så städa upp i vardags rummet och sånt för att kunna sitta där och mysa med tv och kolla på fångarna på fortet.


sen sova då..


krama / mia     

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards