miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av miasolrosenmaria - 2 mars 2014 11:30

god morgon god morgon fan så tidigt han ska vakna lille plutten, är såå trötter ju när man inte sover så mycket och han piper då och då på natten.


men skönt att få sova en liten stund när gubben tar elias på morgonen, men det blir inte mycket sömn eftersom dom alla har så svårt att vara tyst och då blir det inte mycket sömn alls.


men det har inte alls varit någon bra dag.


simon ramla ur trädet och fick jätte ont i benet och foten så hade svårt att gå så det blev att ta det riktigt lugnt för honom och då satt han inne och spelade dator en stund men sen ville han gå i ut i gen i alla fall men skulle ta det lugnt.


sen hinner jag inte göra så mycket mer för då ser jag hampus komma på baksidan och tårkade sig i ansiktet så jag anade att det var något som inte var bra.


men han kom alldrig in fast han redan gått förbi husknuten mot ramsidan, så jag fick lov att öppna dörren och kolla vart han var och då satt han längs bort i ett hört på alltanen och var jätte ledsen.


så jag fick säga åt honom flera gånger att han skulle komma in till mig och prata så jag fick veta vad som hänt för han var helt förstörd.


och då visade detsig att ngra retar honom på lekparken och jag vart så förbannad, så jag sa att han fick lov att vara inne och passa elias så jag klädde på mig och sprang till lekparken som är bara ett stenkast från oss på baksidan och bara sa vad jag tyckte och att jag var så djävla leds på detta retande och ord som sägs till varandra och att hampus är jätte ledsen där hemma, det är inte meningen att man skaha det så, och sen så avslutade med att dom sa detta till honom kan ju gå hem och säga förlåt.


sen kom dom 4 stycken men då började dom med att säga att han kastade ju pinnar mot dom och då sa jag bara att det är ju hans sätt att hävda sig för han ställer sig inte och säger till dom att dom är det ena eller det andra för det gör han bara inte med tanke på hans diagnos.


men han var så knäckt och så ledsen att han kunde inte säga förlåt för att han kastat pinnar men dom såg hur han var och hur svårt det varockså.


men hampus var inne och spelade dator och grann tjejen var med honom så dom hade kul och spelade the sims 2 och det tycker han är jätte kul.


sen gick dom ut en stund och sen var det middag och lugnt och sen gick dom ut i gen till 19,30 och sen vart det dusch och bad som gällde och läxa som skulle göras och sen läste jag boken som jag bruklar göra.


sen natta in dom och då satte jag mig här en stund och kollade lite på tv.


nääee gubben kollar ut och då visar det sig att det snöar för fullt skit kul att se det innan man ska i säng då, nej nej nej vill inte ha skiten.


Men gu såå sjukt det snöar ute , men på telefon så visar den att det regnar i Knutby och 2 puss grader ute. Såå märkligt .huum


natti natti och sov så gott

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards