miasolrosenmaria

Alla inlägg den 24 mars 2014

mys

Av miasolrosenmaria - 24 mars 2014 10:30



Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Elias tycker om kastruller

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Fick filé med ägg sås

Foto: Fick filé med ägg sås


Då har vi ätit middag och fixat köket och bokbussen var här , så gick ut och lämna böcker och låna ny så nu har vi lite nya böcker att läsa då.


Och busfröt passar på att hålla på med hampus dator och har jätte kul .

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Ja håller man på ett tag så får man i gång den , jippiiii

Foto: Ja håller man på ett tag så får man i gång den , jippiiii


Barnen ute och jag kolla på halv 8 hos mig , men inte desamma som med Helge .


Och barnen har kommit i och för sig i ordning för kvällen och jag inväntar fan annorlunda och sen ska barnen nattas in .


Nu är det natti natti som gäller , sov gott nu alla

Foto: Nu är det natti natti som gäller , sov gott nu alla



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards