miasolrosenmaria

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av miasolrosenmaria - 29 mars 2014 16:00

Kollar när hampus dammsuger trappan


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


SOL SOL så underbart

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Hampus tog ner sin tiger och haj till Elias.

Foto: Hampus tog ner sin tiger och haj till Elias.


Foto


Foto


Hängt tvätt


Elias har kul på verandan

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Jag krattar löv

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.



fick bästa besöket av tonys son Ronny och hans fru och det var jätte kul och trevligt för det var länge sen man såg honom tyvärr och nu så har han gift sig också för länge sen som man missade...

men såå glad att fått kontakten i gen..

Foto: Väntar på pappa


fick denna blomma

Foto: Dom kom med den här fina orkidén. ����


barnen fick så här mycket godis i poskägg.

Foto: Barnen fick påsk med godis .


Nu så blir det gladiatorerna och mys i soffan och min älskade son Sebastian är här också så kul
'
Foto: Hahaa nu blev det rätt i alla fall .
 
Sov så gott nu , själv ska jag nanna kudde. Kram
 

Foto: Sov så gott nu , själv ska jag nanna kudde.  Kram


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards