miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av miasolrosenmaria - 12 mars 2014 10:30

japp då så vakan lillen kl 05,15 men som nade om med om och men, sen var han vaken vid 06 tiden i gen och jag var såå trött kan jag lova , men han var så pigg där i sin säng och stod på knä och grejade över kanten.


så pappa ick ta honom som var vaken och elias fick krypa och leka i stället.


sen kom jag upp då blev det gröt till elias och sen lite välling för han är inte alls pigg på att äta gröten och sen sova, jag duschade och sen var det slänga in en maskin tvätt som skulle köras.


efter det så blev det lugnt och jag satt och grejade vid datorn och efter en stund så mysa med elias som vaknat och då blev det full fart och bytte på honom och fick kläder.


jaha vad säger man, här så är han i trappen och börjar klättra i den och det går fort och blir såå arg när man tar bort honom och då är han där lika fort i gen..


har inte stått så mycket all och nu så gör vi allt på en gång.


sen gav elias lunsch och bestämde mig för att ta en promenad i det vackra härliga vädret som kommit äntligen.


såg snö droppar efter vägen.


och i våran trädgård så har det kommit upp många krocusar så härligt.



Foto: Natti natti nu invänta Jonn blund ����

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards