miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av miasolrosenmaria - 23 mars 2014 10:30

älskar at se hur fin man kan sätta upp håret på för sätt.


Foto: Choose one for yourself! <3


Då vart det storstädning för mig på förmiddagen och då gör jag på detta viset, och plockar ut mattor och hela hallen åker utan för dörren och köket skurat hela skåp och bänkar och badrummet skinande rent.


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Och nu efter att Elias fått mat så myser jag i soffan och söver honom för han är så trött nu och jag med , hi hii


Men klart man blir trött när man får städa och ha sig alldeles själv och barnen städar på övervåningen.


Nu ska jag bädda nytt i min säng och Elias , sen hjälpa grabbarna med sina också . Men fan så gött och skönt det är när det blir klart och så härligt att lägga sig i kväll och middagen på började i ugnen med kyckling . Suck suck



det är så skönt att jag har mina härliga barn här hemma som verkligen älskar mig och ger mig kramar och verkligen bryr sig om man gjort sig illa eller är trött.
älskar dom så mycket av hela mitt hjärta.
 
Elias nyvaken efter han sovit för ett tag sen , vill vara med hampus och Tim och spela wii.
 

Mia Maria Anderssons foto.




Älskar lådorna i köket

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Middagen avklarad och barnen ute och leker .


Vika tvätt nu då och det är inte slut , mer kvar i tvättstugan. Hi hiiiii

Foto: Vika tvätt nu då och det är inte slut , mer kvar i tvättstugan.  Hi hiiiii


Då har barnen duschat och bytt om och plockat fram kläder till i morgon och jag har byt på Elias och givit han välling och myst i soffan och nattat in honom


Snart så blir det läsa för grabbarna efter bolibompa slutat och sen sova för dom .


Tänk så underbart det skulle vara ,
Men men

Foto


Då har jag läst för dom ville inte vänta och nu är det toabesök och borsta tänder som gäller innan dags för sängen .����


Nattat barnen så dom ligger i sängarna och jag har hängt tvätt och nu så sitter jag i soffan och kollar på farmen och väntar på torktumlaren som går för 5 e gången tror jag . Hi hiiiii


Fan va jag har legat i i dag helt sjukt och inte är jag färdig för det inte.


Varför känns det som man bara vill bort och försvinna så långt bort som möjligt lämna allt och bara dra, såå känns det nu


Har man bara levt med motgångar och massa skulder och bara en djävla massa ursäkter och man får bara höra att jag gör inte med flit , bla bla bla , och man finns inte och kärlek kan man inte ge för det är så mycket för en massa annat finns som gör att det inte går att ha den .
Just nu så bara vill jag bort mår så djävla dåligt vet inte vart jag ska ta vägen , tårarna bara rinner just nu .
Nu vet ni i alla fall .


Ska försöka sova om det nu går



Av miasolrosenmaria - 23 mars 2014 10:15

drömma kan man alltid

Foto: På vårt blomstertorg i Stockholm kunde ni bland annat se denna fina bukett skapad av Magnolia Blomman som dessutom vann de första pris i blombinderi. Stort grattis! Foto: John Hellström


Foto: Fantastic wedding dress with exquisite beads and embriodery. You will wow the crowd in it! <3 Buy->http://bit.ly/Ozkmi4 More->http://bit.ly/OzknCX


Nu säger jag natti natti , men få se hur mycket sömn det blir, mår skit . Det är märkligt hur människor är funtade , den som dom påstår sig älska såååå mycket den behandlar man så djävla illa och beter illa har noll recept för den och bara notshalerar det personen skriver och säger

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards