miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av miasolrosenmaria - 4 mars 2014 12:30

Då var man uppe 06.30 för då vakna Elias , men han har sovit väldigt oroligt i natt så det har inte blivit mycket sömn för en annan .
Men gubben tog Elias så jag fick sova en stund och sen upp 7.30 .


åååå gu va trött jag är men här är det bara att gå upp och in i duschen för att göra mig i ordning och sen packa sköt väskan gjorde gubben och sen se till att kläderna som vi skulla ha på foto var med också.


tim ville följa med oss ville inte gå till skolan , så vi drog före 09 och simon gick till skolan då också.


först var det till uppsala för att lämna nyckel till stora syster sabina för hon skulle åka ut sen för att vara där och ta emot simon och hamus när dom kommer från skolan för vi skulle nog inte hinna.


sen blev det dra mot västerås och där skulle vi till en fotgraf som vi vart tidigare när han var 6 månader och tog fot på honom och nu är det 1 års foto som gäller.


E18

Foto


sen var vi på eggeborns fotograf.


sen blev det macdonalds för att ge elias mat och tim var hungrig han med hade varit det jätte länge.


sen blev det mot en mack för att tanka och toa besök som inte gjordes när vi åt, kom på det när man satt i bilen.


Står fast på vägen kommer ingenstans. ������ — i/på E18 Västerås

Foto: Står fast på vägen kommer ingenstans. ������


Jippiiii nu så rullar vi i 30 km timmen än så länge och snart går vi upp i 4 växel så nu har vi fått riktig fart på bilen jess då är på väg hemåt och sen upp på 5 ans växel och då är det bara att gasa på så vi kommer hemåt.


Nu går det riktigt undan



jag själv då.

Foto: Vad sägs om denna brud .����


Sov gott nu , ska själv försöka för är såå trött nu . Zuzzza gott kram��������


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards