miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av miasolrosenmaria - 18 mars 2014 14:30

så djäkla snygt.



då har man gjort sig i ordning och fixat till elias och sen så dra i vg mot uppsala för att träffa sonen sebastian där för han ska få sin CV som jag skrivit ut till honom för han ska på arbetsförmedlingen och stå och ge ut det till jobb och så.


fikade på citty gross och sen handlade lite på H&M till lilla melvin som jag ska skicka lite grejor till, när vi kört sebbe till arbets förmedlingen så åkte vi hemåt och då slog jag in allt som skulle skickas och sen så åkte vi till ica butiken och postade det så det skullle komma i väg.


sen drog gubben till uppsala för att jobba och köra bilar ,mm.


Jätte kul att gräva i lådor , hum

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Så här går det när barnen lämnar dator och musen , då har Elias jätte kul med det

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


såå fin

Foto: Do you love it?See more Designs: <a href=www.fashanisticas.blogspot.com" width="379" height="504" />


åå vill ha

Foto: Cutout Love Letter Ring Pendant Cubic Zirconia Women's NecklaceShop->>http://bit.ly/1bkxvSYMore->>http://bit.ly/1cP1f8d


Foto


Natti natti på er alla där ute

Foto: Natti natti på er alla där ute


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards