miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av miasolrosenmaria - 3 mars 2014 12:00

god morning på er alla tyvärr så blir det ganska lugnt orkar inte så mycket och förbannad är jag för jag ville till uppsala för att htta något till elias oskm han ska ha på sig i morgon när han ska fotas men gubben drog för han måste ju fixa saker till sig själv så klart och det är alltid så djävla viktigt.


så jag var inte alls glad skickade massa sms till honom där han fick höra ett och annat.


sen lyssnade jag på ultimathule på spoyfay och det är något som jag älskar att höra på.


såå djävla skönt att lyssna på och när jag inte mår bra och inte på hummör för något så är ultima thule den bästa musiken för mig. och det är ju inte bättre att dom är såå djävla bra.


sen gjorde jag inte så mycket mer i dag än tar det lugnt och sitter i soffan och bara är.


Nä nu blir det natti natti för mig



Alltså jag är såå djävla trött och måste sova , men kan inte för det bara snurrar i huvudet och tankar går runt och planerar hur jag ska göra med skolan för jag är såå arg och tänder på alla 4 just nu, planerar att gå till skolan på onsdag och prata med Tims klass för nu har jag fan ledsnat på massa skit .
Det är inte meningen att man ska ha en liten kille hemma och inte vill gå till skolan och må...r så dåligt och vet inte vart han ska ta vägen då har det gått för långt.
Då har jag får nog och jag har gjort det förr skällt ut en klass och det var sabina när hon gick i 3 eller 4 för hon blev mobbad och jag gick fan dit och sa precis vad jag tyckte och tänkte om såna personer och jag har absolut inga hämningar kan jag säga är jag förbannad då kommer allt det skiter jag fullständigt i.
 
Men måste ju fan sova ska upp tidigt i morgon för ska i väg och gotta Elias 1 års foto ska det bli.
Kram på er alla glada där ute .
 
 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards