miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 mars 2016

Av miasolrosenmaria - 12 mars 2016 10:00

god morgon och det var ta det lite lugnt på morgonen och så frukost sen så duscha och fixa mig själv och sen så plocka och greja som alltid, sen så fick simon och hampus gå till butiken och möta upp stora syster för hon skulle hämta ut på posten.

och så kom dom tillbaka och full fart på elias så klart och skulle leka med bilar och allt.


dom satte sig och spelade mariokart som elias tycker är såå kul och har jätte roligt och så duktig på det också , och dottern hon fick sina gardiner som jag hade sytt till henne och hoppas att dom passar bättre den här gången då.


hon gick ut med elias till parken coh elias var så glad när dom gick, och så lekte dom på baksidan i sandlådan och grejade , och tim hade en kompis här också , och sen så gick vi till butiken för att handla medans den var öppen för sen så skulle jag börja med middag och det skulle bli pannkaka.


sen började elias prata om att följa med sabina hem till hene och sova där, och inte , det var både ja och nej inget säkert, så jag frågade hampus om han ville följa med till sabina och vara med elias , och det ville han så han packade och grejade och sen blev det att elias stannade hemma och han vart såå ledsen och det spelade ingen roll vad jag gjorde för det försvann en stund.


men sen kom han och pratade om ina och ut med henne.


så det blev en jobbig kläll.


här gör dom pannkaks smet tillsammans innan hon ska med bussen.

 


sen så fick elias lite godis och kolla på bolibompa.

 


sen blev det mys med mello finalen och godis och dricka .

     


sen blev det natta in när det var slut.


så sov så gott nu och sköt om er.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards