miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av miasolrosenmaria - 15 mars 2016 15:15

ja då var det morgon och så upp för att få i väg 2 barn till skolan, och sen så göra mig själv i ordning med dusch och allt och senså fixa med elias också fixa md frukost och sånt och sen huinden ska ut så klart och så fixa med henne så det funkar här när ho ska vara själv ett tag.


sen blev det klä på oss och gå till bussen för att åka mot uppsala och sen till vård centralen med simon.

             


men när vi kom in så blev det först lite lunch på max så det inte blir så sent med den, och sen så gick vi vidare så klat och satt och väntade i väntrummet.


sen så kom vi in och det blev mycket prat och jag blev ju förbannad, för jag sökte hjälp för simon att få remiss till habiliteringen för att få utredning på honom, men då blandar den där idioten till läkare in, dm andra 2 barnen bara för att dom har diagnos och om att ha hjälp i hemmet och masa skit , så han fick tyvärr höra ett och annt av mig, jag är inte tyst om man säger så.


sen så ville han prata med simon själv, och det blev jag väldigt föndersam över i och med att han är minderårig , och undrar om dom verkligen får göra det utan föräldrern.


men en så blev vi äntligen klara och jag kan med all sanorlighet säga att jag ångrade verkligen att ag beställt demna tid för simon , så hemskt att man ska få skit när man bara vill ha hjälp, nää fy an.


sen så gick vi in på kjell och kompani för jag behövde kopierings papper och så kolla på telfon skal på en gång, och jag hittde till min samsung 6edg plus, men skulle inte ha det nu , men då vet jag vart det finns. hihii


se så gick vi vidare och då träffade ju gubben en arbetskompis som hanstod och pratade med, och då gickjag tillbaka till kjell och kompani och köpte skalet i lla fall, för jag har väntat på ett så länge nu som inte kommit så jag behövde ett verkligen.

       


sen så fortsatte vi och då gick vi till burger king och tog glass och kaffe och dricka ochbara softade en stund för att sen gå till bussen , och innan så träffade jag på en gammal arbetskompis som jag inte sett på flera år, så det var ju ku stod och snackade en stund men sen så gick vi till bussen i alla fall.

         


sitter på bussen hem och elias han var så trött lill plutten.

 


ha det så gött nu och sköt om er.


kramar/ mia   


så skönt att komma hem .


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards