miasolrosenmaria

Alla inlägg den 17 mars 2016

Av miasolrosenmaria - 17 mars 2016 15:30

god morgon och i dag så var det upp och så barnen i väg till skola efter att gubben fixat med frukost, och han följer med simon till skoan, var med där i går och ska vara med i morgon också, och jag och elias är hemma och bara softar på morgonen.


sen var det ut med hunden och tim åt frukost med elias och sen så gjorde han i ordning sig för att gå till skolan, sen satt jag och kollade datorn en stund.


sen gick jag ut och letade efter en häck sax, men hittade ingen så fick lov att ringa guibben för att fråga och då var dom i garaget men inte där jag letade förstårs.


sen gick jag in och då klädde på elias och sen så gick vi ut och så började jag klippa och såga grenar och ha mig, och det var absolut inte lätt om man säger, men jag kämpade på.

               


sen så var klockan så mycket så det var dax att plocka undan och så la vi undan allt ris på sidan av vårt hus, sen gick vi in och då fixa lunch till elias.

 


sen så möbera om i mitt rum och så vi vi se hur l'nge det får vara så. hihii

   


sen så blev det vardagsrummet så klart som också fick sig ett nytt lyft.

   


ja sen så blev det dags för middag som skulle bli köttbullar och potatis med sås till.

     


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards