miasolrosenmaria

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av miasolrosenmaria - 26 mars 2016 23:15

ja då var det påskafton och lördag, så det är morgon och jag fixade lite med hampus rum och det blev jätte bra när tapeten kommit upp helt och hållet så snyggt det blev.

 


och här sitter elias och kör mariokart och han älskar verkligen det , och så duktig han är, han blir ju 1 tta på vissa banor och det är såå kul att att se honom köra .


sen så drog gubben coh jag till uppsala för att köpa påsk ägg som vi inte gjort och då blev det leta och det var ju inte lätt om man säger så, för jag hade ju handlat massa lös godis , men inte hittat några ägg som man kunde köpa .


jo på sitty gross fanns det men dom var ju svin dysra liksom och det ville jag inte handla för att lägga godis i , nää då fick det vara, så vi köpte färsiga ägg i stälet och så fick vi hälla upp lösgodiset i en skål i stället i kväll, det blir bra det också..


och så får vi se om min älsta son kommer för han hade sagt det i veckan , men var inte säker när jag skrev till honom , så det var osäkert. men sen skriver han att han ska komma någon gång på kvällen och skulle fixa lite först, så börja med middagen och han kom sen coh då hade han med sig blomma till mig och barnen fick en drönare som han köpt till allihopa och dom vart jätte glada.


och här sitter dom och monterar denna grej tillsammans.


       


och här är dom ute och ska testa den då.


     


sen blev det inomhus som dom körde och testa i istället för den försvann till grannen när dom var ute, då var det bättre att träna inomhus.


 


ja sen blev det mys med tv och sin storebror, med godis och sånt.


     


men nu så säger jag nattai natti på er och sov så gott nu.  

kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards