miasolrosenmaria

Alla inlägg den 21 mars 2016

Av miasolrosenmaria - 21 mars 2016 19:45

godmorgon på er fixat med barnen som ska till skolan och själv så har jag vart in i duschen och fixat mig och sen tog en kopp te och smörgås och satt och mös med elias i soffan och han kololade på film som han ville kolla på i stället för tvn.


och sen så började jag fixa med hampus rum så det blir klart någon gång kune ju vara skönt tänkte jag, men det tar ju tid med det om man säger.


och här så håller elias på att sätta i gång simons tv för att köra bilar och han kan ju allt vad det handlar om tv och sånt.

   


ja jag gjorde det jag kunde och tapeten räckte inte så det blir att vänta på att köpa lite till då.

   


ja det blir i alla fall jätte bra med tapeten där på en väggen så härligt att se förändringen och sen vad ljust det blir, väldig skillnad på den blåa mörka färgen som var, så härligt kan jag säga.


och hampus han är jätte nöjd över hur det blir och även över tapeten för han ville ha den när han fick se den.


ja nu så blir det ta det lugnt resten av dagen då.


kramar / mia   


Av miasolrosenmaria - 21 mars 2016 15:45

ja ¨då har barnen kommit i väg till skolan och själv duschat och fixat med tvätt och nu fortsätta med hampus rum så det händer något där också .


 


 


ja då blev det full fart och nattat in elias på dagen sen så gjorde jag inte så mycket mer denna dag, bara tog det lugnt för att hämta kraft och vila kroppen.


 kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards