miasolrosenmaria

Alla inlägg den 20 mars 2016

Av miasolrosenmaria - 20 mars 2016 15:45

god morgon i snötäckta landskapet , komit snö på natten och vitt blev det, så trist och blä.

 


fixade färg och tapet och allt tillbehör för att kunna fixa med rummet och greja.

 


ja sen så börja packa ur hampus rum och plocka ner allt från väggarna också så det blir rent i rummet när jag ska hålla på där inne.

   


och simon och elias sitter i hans rum och spelar bilar på wii och har kul.

 


ja så här ser det ut när det är rent i hela rummt .

     


sen blev det slipa av väggarna och fixa med spackel och så, och tejpa runt alla lister och sånt så det är klart med sånt.


sen på efter middagen så vart det börja måla och det är ju det roligaste om man säger, och här är färgen och den heter vår äpple och den är jätte fin och härlig och inte för grön heller.

   


så här blev det när väggarna är klara för lite ny färg då, och hampus och jag börjar måla så klart.

   


ja så här ser man ut efteråt , hihiii

 


jaha då har det lagas middag och barnen duschat, hängt tvätt och viklt tvättoch barnen har lagt sig och sover  och själv sittwer jag i soffan och bara är efter jobbet i dag.

fortsätter i morgon med hampus rum.


och nu så blir det sova själv, är väldigt trött efter denna dag, men blev mycket gjort ändå.


sov så gott nu


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards