miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av miasolrosenmaria - 5 maj 2012 21:30



 jaha började med att ta en prmenad på förmiddagen och tur var väl det för det var jätte skönt och härligt väder förutom att det blåste lite i mellan åt men det var inte mycket och sen lugnade det ner sig.

och jag hade väldigt ont i vänster ben så det blev inte så jätte lång promenad som jag hade velat.

men det var ju skönt i alla fall.

men sen nästa gång man tittade ut så blåste det verkligen riktiga vindar det bara yrde runt knutarna och ven, sen blå¨ste även poolen i väg ett snäpp.

så det var riktig storm så hade jag gått ut nu så hade jag ju blåst bort ordentligt... hi hiii 

så nu blir det mys i soffan och kolla klart på björn bröder med barnen och det var jätte skönt..

men fan va larvig och knäpp man är som blir så kännslig och tårögd för en tecknad film...

men nu middags dags och det blir stekt fläskfile, stekta grönsaker, ugns stekta potatis klyftor och hållandie sås.

och nu bolibompa som tog slut så nu film och bara fortsätta mysa.

då sover barnen och själv sitter jag i soffan och ska bara mysa och kolla på tv, gubben åka till jobbet.

 

Av miasolrosenmaria - 5 maj 2012 20:30

Saknar min farmor så mycket som är i himmlen, men hon tittar ner på mig och ser mig hela tiden.

men det jobbiga är att man inte kan prata eller ringa till henna som förr... 



                                                       


                                                            till min älskade farmor

 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards