miasolrosenmaria

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av miasolrosenmaria - 24 maj 2012 18:45

go morgon go morgon på er alla, ja här är det riktigt härligt skönt väder och solen den står högt på himmlen så i dag blir det att bara ligga och gassa i solen hela långa dagen och det ska bli så härligt gött måste jag ju säga...


och sen även tvätta så att man kan hänga ut den när de tär sådan väder som den torkar på en gåg, så sola och tvätta är vad jag ska göra i dag och sen ge simon middag också då..


Och simon han skulle sola han med men på sitt vis då förstås...  





här ligger jag och bara myser i solen..


 

Han är för härlig lill plutten..






ja och så här solar han .. hi hiii





ja och lill plutten är så duktig vill jhälpa till att hänga tvätt som han gjort hela dagen, men här gör han det själv medan jag fixar lunchen till honom.


   


men han gjorde inte mycket bara lite grann , men det är inte det som räknas utan att han gjorde det av sig självt och ville....  


så nu ha en skön och härlig fortsatt kväll.. kram     

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards