miasolrosenmaria

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av miasolrosenmaria - 21 maj 2012 13:45



Go morgon go morgon i det härliga underbara vädret med solen som lyser så härligt och vackert, snart ut och lägga mig i solen och bara ha det skönt och sola..


Det blir att ligga här hela dagen för det är ju så skönt och härlig, bara gott in och gjort lunch till ungarna och drukit i mellan åt så klart.


Ja har solat precis hela dagen och det har vart så skönt och gubben han klippte gräset på fram sidan, har mått hur bra som helst i det här vädret, då har man fixat middagen och spelat kubb med Tim.


 


Det var bara jag och Tim som spelade för dom andra ville inte vara med alls, och Tim tyckte det var jätte kul sen gick vi in och duschade dom 3 och sen boli bompa innan nattningen.


Nyduschad ör kvällen, och barnen sover efter den här dage så sover dom nog gott hela natten eftersom dom vart ute hela dagen och sprungit och cyklat och haft sig och haft jätte kul..


Det märks att man solat hela dagen för det blir lite kyligt när man kommit in och duschat, men tur att man inte bränt sig eftersom jag solat solarium innan.


men nu så är det sängen och kudden som väntar, så jag stänger ner nu och hoppas på en skön natt med härlig sömn..


så natti natti på er, zzzzzuuuzzzzzaaaaa gott.


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards