miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av miasolrosenmaria - 18 maj 2012 20:45

OJ va man hunnit med mycket här på morgonen, tränat, duschat, frukost till barnen, ja och planterat om blomman som jag glömde bort helt i går att jag ställt i vatten så den har stått där hella natten men det gjorde ju ingenting eftersom jag ändå skulle rensa bort precis all gjord från den, så det blev en ny kruka och helt ny gjord som den fick..

Sen fixt mig själv och räknat ut alla räkninga och pengar så det är klart...  


sen bar det i väg till Uppsala och göra stan tänkte jag, hi hiii


Alltså det är mycket nu av någon anledning alla barnen har något, Tim och Hmpus har ju vår showen den 22/ 5, och Hampus fyller den 1/6, och Sebbe tar studenten den 5/6, sabina slutar den 8/6 och Hampus och Tim slutar den 12/6- 2012..


ja man ska ju hinna med allt också och fara hit och dit, ja det går och mycket planera är det ju också, men har fixat skylten och en slipps till sebbe i alla fall sen är det annat som ska fixas till och även till hampsu födelse dag ska göras i ordning..


Är på ikea och kollar läget och på skrivbord, och även hyllor och en bänk som jag ska vara till videon och boxern och jag hittade lite som jag tyckte skulle passa...


Sen var vi förbi ett ställe som heter leos lekland för att kolla priser där barnen får leka och det är ett jätte stort ställe och det var ett bra ställer för dom får leka hur länge som helst för ett pris per barn och sen finns det cafeteria där också vist det är inte så billigt och man får inte ta med sig mat säck eller något och dit ska vi åka någon gång..


Är på maxi och handlar och barnen dom leker som vanligt där tycker dom är jätte kul och tur är väl det så man kan gå för sig själv och handla i lugn och ro..


Då är vi hemma i gen då och fan va det regnade på vägen mellan maxi och örsunds bro, men jätte fint när vi kom hem och det var ju skönt.


Barnen sitter och tittar på boli bompa och ärmätta i magen efter macdonald och ska sätta mig och mysa med don jag också,gubben sover för att orka med nattens jobb..


Nu är det bara att invänta lets dance, skönt att det är som vanligt i gen på fredagar i gen, sitter och äter vatten melon med barnen.


då sover barnen och själv sitter jag i soffan med en cider och tittar på billy madison som är på 6 an, och bara myser och har dt skönt och gubben åkt till jobbet..


Nu har jag fixat här inne, men nu är det sängen som väntar för jag bara inte orkar vara uppe satt mer och nicade till och sov än kola på filmen då är det ingen ide ens att försöka hålla mig vaken..


 



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards