miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av miasolrosenmaria - 19 maj 2012 21:30

God morgon på er alla, frukost till barnen och sen så duscha och klä på sig för att sen ta atg i mubleringen av vardags rummet som vi ska passa på att göra med gubben sover, så barnen och jag började plocka ur bok hyllorna med böcker och glas.


och hela köks bordet vart fullt med böcker så det var att ta fram 2 små bord att ställa alla glas på, sen flytta soffa och städa upp innan man flyttade bokhyllorna och ta bort tavlor och spikar.


sen damma av bokhyllorna och börja plocka in allt i gen och det va riunte lite som skkulle in och barnen dom var hur duktiga som helst att bära in böcker och allt och jag plockade in, och .om var väldigt försiktiga med glasen -


då var allt klart och det tog någon timme men det var jätte bra när det var klart och sen fixa lunch till barnen skulle också göras.


Nu sover barnen och gubben åkt till jobbet och själv satte jag mig här med en cider och äter riktigt goda jord gubbar som vi köpte i dag på ikea och sen så blir det sängen och sova..


 


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards