miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av miasolrosenmaria - 14 maj 2012 20:15

i dag blir det verkligen ingen sol, det är så grått och trist som bara den och troligt vis så blir det väl regn också..


Då har jag gjort mitt tränin gs pass som är mitt eget som jag gör varje morgon och det är väldigt skönt...


Då har jag städat av hela neder vången och den är trappan också och gjort rent i badrummet och tagit hand om katt lådan och givitt dom mat och vatten också...


Vart ut med zamba också men fan va det blåste och även regnade också så man ville inte alls vara ute, utan ville bara in så fort som möjligt.. brrr.


och simon han skulle bara ut även om jag sa att det var kaltt och blåste jätte mycket så skulle han ändå gå ut, men han kom in i gen efter en stund och sen skulle han gå ut i gen efter lunchen och jag sa samma sak i gen men det var ingen i de för han skulle ut och cykla ändå..


Men sen kom han in ganska fort och sa att det var kallt och jag hade ju inte sagt något innan, fast jag gorde och han var så envis att jag inte alls hade sagt något...hi hiii


Håller på att rensa garde roben för fullt så hela sängen är full med kläder, och nu middag och sen fortsätta och nu plocka in så man hittar det man vill ha som jag inte gjorde förr.. hahahaaa


Sen hänga tvätten som jag ha ri maskinen som vanligt...


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards