miasolrosenmaria

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av miasolrosenmaria - 17 maj 2012 19:45

Är i Enköping och handlar lite och sen solade jag solarium och gu va det är så skönt och jag mår så himmla bra när jag ligger där och bara får slappna av och bara få vara och sammtidgt bli brun som jag älskar att vara..


Då blir det en promenad i dag för det är så bra väder och skönt så då passar det jätte bra med en sådan och även zamba får promenera..


`` Håll fast vid dem du älskar. man vet alldrig vad som händer,

    eller vilken dag som är den sista.

   Älska till sista andetaget, håll hårt fast och berätta varje dag hur mycket du bryr dig.

   Undvik onödiga gräl och elaka meningar.``


 


Nu blir det att göra pannks smet och steka i full fart, hi hii och får hoppas att det blir några också... 


Alltså vilken härlig och skön dag, först träning , solning och sen promenaden och middagen färdig och barnen dom sitter och tittar på boli bompa, och självklart så finns det inte något att se på tvn, eftersom det är ju bara hocky hela dagen så djävla tråkigt jag är inte ett dugg intreserad av det... 



Den här bilden älskar jag så mycket, den är så härlig och vacker och jag älskar ju vargar också..


 


Fy fan va djävla leds jag blir dessa katt djävlar hade ner en blom kruka och hela den gick ju i bitar och inte det enda heller utan det vr ju ini helvete med myror där också, så ställde ner blomman i vatten...


Nu natta in barnen som har vart vilda hela djävla dagen så jobbiga helt klart...


Ska själv i säng och krama kudden och få lite blund i dom små...


 






    

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards