miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av miasolrosenmaria - 16 maj 2013 22:17

Blev väckt av tim och var tvungen att kolla klockan för att se så det inte var för tidigt.
och det var det inte så han skulle väcka sina bröder och jag behövde få fortsätta sova så dom skötte allt själva.
men sen efter ett tag så vaknade elias och då satte jag mig i soffan och han var ju såå pigg och glad så där skulle det inte bli nå mer sova inte.
så det blev nyheter på tvn då att kolla på och sen blev det dusch när elias somnade en stund och sen blev kl 10 och det blev malou på 4 an och där handlade det om sjukdomen ALS och den var hemsk att se på och det var skådespelaren Margareta tror jag hon hette nu som hade fått den för många år sen och hon hade en son som var 5 år nu och gu va jag led när jag såg vad hon inte kunde göra med sin son, krama och ligga på golvet och busa och bara mysa i sängen med en bok tillsammans med sin son, men hon hade hur mycket glädje i sig ändå fattar inte det men gu vilken styrka hon hade.
sen.busade jag med Elias och han bara skrattade och var hur glad som helst och det var så kul att se..
sen blev det plocka fram ur frysfn och det var tur att jag kollade i den för där höll det på att tina för någon hade tagit ur kontakten och det var tur att det inte var mycket där i då.
så det blev att göra något av steken med morötter och vitlök och en.massa kryddor.

sen bara ta det lugnt och inväbta som andra och då fixa potatisen och även.makaroner och korv till barnen, sen blev det middag och tim läste sin.läxa och simon gjorde sin.matte och läste läxa som han hade också.
Sen bomibompa och wii spel och natta in och själv kollade jag på jorovichon eller hur man stavar detta.. hummm
Ha det gött nu kramizzzz

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards