miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av miasolrosenmaria - 18 maj 2013 09:00

då var man uppe tidigt men gick och la mig i gen när elias ätit klart och somnat om i gen behövde verkligen det för var såå trött, kom i säng sent i natt som var för elias somnade inte någon gång var omöjlig som sagt så då måste man ta i gen det nu på morgonkvisten.


sen så vaknade jag men elias sov en tag till så hampus la sig i sängen så kunde jag gå in i duschen och göra mig i ordning för att åka i väg senare till knivsta där det är marknad i dag berättade storebror sebastian för oss.

sen när jag var klar så vaknade elias och då byta blöja och sätta mig och ge honom mat i gen och sen klä på honom och han fick ligga på golvet en stund och träna med att lyfta huvudet och så.


så söt så..


sen vila lite i mellan åt också måste man ju..

   


var ut och kollade på syrenbuskarna och där börjar det verkligen knoppas så det dröjer inte länge innan dom börjar blomma kna jag lova..

här har vi syrenknopp.

 


då var det lunch till grabbarna och gubben hemkommen och duschat och klär på sig för att strax åka i väg då,

så packa in oss i bilen med vagn och allt som ska med.



här sitter elias i bilem med sin nya snutte filt som han fått från goboken och sover så gott.

 


då kom vi äntligen fram och då träffade vi på sebastian där också och så var det de där att få ut pengar ja just det, inte lätt kan jag säga var ju hur lång kö sm helst till bankomaten och sen på icka var det hur långa köer som helst och 2 kassor öppna bara, jiippiii säger jag bara.


sen var jag tvungen att gå till bilen för att sätta mig och ge elias mat för det fanns ju ingenstans där man kunde sätta sig ute på någon bänk eller så inte.

och då gick gubben till ica för att ta ut pengar där så grabbarna kunde göra något i alla fall, sen fråga sebbe om han kunde få något att äta så det blev mojen där med hamburgare som jag betalade.


sen gick vi vidare på marknaden och då hittade grababrna hattar som dom ville ha och köpte och sen en godis grej som såg ut som en klo.


     


sen blev det hemresa och då landa på max hamburgare och äta lite för klockan var ju mycket så det skulle bli så sent med middag.

sen kolla på melodifestivalen men det blev inte länge gick och la mig i stället var för trött.


natti natti

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards