miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av miasolrosenmaria - 23 maj 2013 22:45

då var det upp tidigt och sen väcka barnen för dom skulle upp tidigt eftersom Tim och Hampus skulle till skolan tidigt i dag och sen måste dom få med sig allt som dom ska ha, för i dag ska dom vara kvar i skolan hela dagen eftersom det är vår show sen på kvällen kl 17,00 och då går dom dit direkt efter skolan.

så det ska bli jätte kul faktiskt att få se dom uppträda i år i gen.


så jag gjorde mig i ordning och fixade med saker och kollade batteri på kameran och sen ladda min telefon och mamma ringde och pratade med mig och kollade om vi kunde träffas lite tidigare och prata lite och ta lite fotton på barnen och så.

så blev lite tjafs med gubben om pengar och så då som jag hatar och blev så förbannad och det är inte kul alla, hade ingen lust att åka någon stans och sebbe skulle komma till stationen en vis tid men sen blev det ändring där också så det var så snurrigt så.

men vi kom i väg till slut och simon var trött somnade i bilen på vägen in och där träffade vi mamma och gubben fick åka och hämta sebbe och efter så kom sabina och david så då var vi alla sammlade där och gubben stod utan för me dElias eftersom det var väldigt högt där för honom så jag fick ta kort och filma lite så gubben kan titta senare, det var så himmla bra och duktiga var dom också, jätte kul at sitta och titta på ..


ha det så gött...  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards