miasolrosenmaria

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av miasolrosenmaria - 17 maj 2013 21:15

vaknade och satt med elias och matade honom och sen kom barnen ner och skulle göra sig i ordning och fixade fram frukost, efter ett tag så kom gubben hem och han skulle komma hem och hämta mig sen när han lämnat barnen på skolorna.

så jag satt där en stund tills elias somnade i gen och då gick jag in i duschen och gjorde i ordning mig och slängde även i tvätt i maskinen, och efter ett tag så kom gubben hem och då hade han handlat hem en räk smörgås till mig som jag inte ville ha, men åt den eftersom han köpt den då.



ja härligt väder har vi i alla fall ute..

   


klädde på elias och då fick han även pröva hela dressen som han fått av mormor som hon beställt och han blev så fin men fick ta av det sen för det skulle bli alldeles för varmt med den på i det varma vädret ute.


   


sen packa in oss i bilen och åka i väg och hämta simon för att sen åka in till uppsla och träffa älsta sonen sebastian som vi ska hämta på stationen.


här står vi på stationen i uppsla och väntar.

   


sen blev det hämta dom andra 2 grabbarna i skolan där i uppsla


och sen köra sebbe till arbetsförmedlingen och då vänta vi där i bilen men gubben utan för då.

   


sen åkte vi till ikea och fikade med sebbe och snackade lite och efter det så blev det sko punkten och köpte skor till hampus , tim , sebbe och mig.


efter det så åkte vi till citty gross och handlade och efter det så körde vi sebbe till stationen då han skulle åka tillbaks hem till sig.

och vi åkte till max och käkade hamburgare men jag prövade en sallad och gu va gott det var så den kommer jag äta fler gånger faktiskt.


sen blev det handla lite på ica maxi och hemfärd för jag ville se på lets dance som började kl 20,00 och det han vi hem till sen blev det sängen.


natti natti


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards