miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av miasolrosenmaria - 2 maj 2015 20:45

ja då var det lördag och jag är såå trött, hade svårt att somna i går bara låg och gruvade mig och tänkte och allt, så jag mådde inget vidare alls skit jobbigt.


men jag gick upp i alla fall och var inte alls på humör och skit irriterad som bara den så var ingen i de att prata med mig alls så jag gick in i duschen och det var inte bättre där, var så förbannad och pratade med mig själv och viste inte vart jag skulle ta vägen.


sen när jag var klar så blev det slänga i en maskin tvätt och köra i gång den och sen så blev det te och smörgås och bara sitta en stund.


Jag älskar detta fina armband som jag fått av bästa vännen Majte love you.   




Hahaaaa det tror jag inte på , för stämmer inte här inte

Comedy Central Sveriges foto.


Mys i mammas säng


Miia Anderssons foto.


Myser med choklad kanin och bara musarm till bolibompa draken




Äter med hela kroppen



Vissa tror dom kan gömma sig för kameran .






Åååå vad det regnar och regnar



ja då har det blivit dags för att fixa elias och sen göra i ordning välling och börja natta in honom och så vänta på gladiatorerna som ska komma snart.


Ja det är ju så sant , men stämmer inte här


Inspirera Meras foto.


nu så blir det sängen och sova lite för nu är jag så trött , sov så gott nu.

kramar / mia   




 

Av miasolrosenmaria - 2 maj 2015 20:30

söndag och det är MORS DAG I DAG och här blir det inget det vet jag redan, har alldrig fått något dom andra åren så vad gör det den här gången.


hoppas ni får en bra dag alla andra fina mammor.


min dotter sabina hade skrivit detta på fb.


Grattis på morsdag, mamma! Älskar dig ��


Fick detta fina hjärta av tim.spm han gjort adelns själv här hemma på mors dag .




fick detta av min son sebastian på fb.


Grattis på morsdag mamma! Du är den bästa. �� älskar dig!


Åå så fint skulle gärna vilja ha


MadebyTinaas foto.


ja sen blev det så klart full fart och simon och gubben gick till svärdens för att simon skulle splea poolspel i fotboll så dom skulle vara där tidigt och jag satte i gång med att plocka upp allt från golven och sen slänga in en maskin tvätt och så lunch till elias och ut med mattan sen och så dammsuga och skura och så in med med mattan för att dammsuga den och sen söva elias för han var ju så trött.


och sen kom dom in och skulle spela en stund och så tog jag det bara lugnt , men sen så tog jag och städade hela badrummet här nere och så blev det dags för middag som också skulle göras och sen ta in tvätten som jag hade hängt ut och då hade det börja regna liten skväkk men försvunnit och det blåste så mycket ute.


men den var torr när jag plockade in den, för det började ju regna i gen väldigt lite, så onödigt att den skulle bli blöt tyckte jag.


och nu har jag inte ätit godis sen nyår och nu bara känner jag att nu ska jag ta och äta för är ju så sugen på det och det finns en sort som jag verkligen älskar och det är dessa små sug tabletter.


Miia Anderssons foto.


ja sen så blev det tv och bolibompa och sen natta in elias och så även dom andra som skulle lägga sig, sen blev det sängen för mig också för jag är så trött och slut i hela kroppen, har ju hållt på hela dagen.


så nattai natti go vänner och hopps på en skön nattsömn för en gång skull.


kramar/ mia.   

Av miasolrosenmaria - 2 maj 2015 20:15

ja då var det lördag och trött är man som vanligt, blir helt slut efter veckorna som man har med att gå upp tidigt varenda dag, så det känns och kommer efter vill jag lova.


men jag sov en stund på morgonen för elias han kom och la sig hos mig och vi somnade och det var ju så skönt och härligt och blev lite med utvilad.


sen upp och duscha och det var riktigt skönt och så fixa till mig för att sen äta lite och så blev det att göra i ordning elias och plocka fram vagn och så, för att sen gå till bussen för att åka in och handla och kolla på skor till tim och simon.


och elias han älskar ju att åka buss kan man ju säga och somnade när vi åkte.


och vi hittade skor till bägge killarna och sen gick vi till ikea och tog en korv och sen så blev det biltema för att fixa slang till

syklarna som dom vill få fixade så dom kan börja sykla någon gång.


sen blev det citty gross och fixa mat och sen hem och då packa in i frysen och sen fixa middag som skulle stå en stund.


här så leker elias med sina burkar och tycker det är jätte kul att ställa dom på armstödet och se om dom står kvar och bygga tornet.





så en glad simon.



och så pappa så klart med en kaffe kopp.



ja så blev det äntligen middag och tim han ska ju hålla på när man ska ta kort och toka sig .





simon och elias .



och så kom hampus också med.



hampus och elias.



så lill plutten.



sen blev det tv och mys med barnen till gladiatorerna och jag ett glas vin.



sen sova så gott natt och sov så gott och ta väl hand om varandra.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards