miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av miasolrosenmaria - 6 maj 2015 20:45

ja i dag så är det verkligen inget härligt väder om man säger och jag tänker inte gå till kyrkis i dag, känner verkligen inte för det alls.


det finns ändå ingen som man pratar med där i alla fall kommer liksom inte in så då skiter jag i det så gör jag, är bättre att vara hemma och sova och vara för mig själv, för i detta lilla samhälle så är det så att kommer man som en utböling så passar man inte in och svårt att ta sig in där alla känner alla och släkt är så stora och halelulja också finns där man inte alls vill hamna huvudtaget, så då håller man sig för sig själv och sköter sig själv lika bra det.


Mia Maria Anderssons foto.


men när alla  barnen komit i väg till skolan så gick faktiskt elias och jag och la oss för att sova en stund och skönt är det att få han att sova ut ordentligt och sen så blev det upp och då duschen och fixa till mig och sen så en kopp te och slänga i en maskin tvätt och så softa i soffan och kolla på tv .


Alltså elias är fortfarande inte bra, snorig och hostar så blir inte mycket sömn på nätterna och är inte bra själv heller nu , nyser och snorar som bara den här hemma .
Så blir att ta deg lugnt och vila och göra det som måstes förstårs


och under tiden som jag gjorde det så höll elias på inne i köket och då var det bollar som han grejade med.



men sen så kom han in till mig och då kollade han o jag hade nå mer te kvar i koppen .



elias och jag.







sen elias äta lunch och så blev det dusch och klä på honom och då lekte han och grejad i vardagsrummet.



här bygger han med sina klossar.



och sen så har ju barnen komit hem från skolan och då myser man lite i soffan.



hampus.



lilla elias.



tim.



tim och elias.



rabarberna dom växer och växer, så blir ycket att göra av i sommar .




sen när middagen var klar och alla hade ätit så gick do upp och spelade liten stund och elias var där uppe också och jag diskade och sen blev det hänga tvätt och så.


och här så ligger elias i tims säng och myser.



hampus spelar och simon tittar på.




och sen blev det natta in elias och så barnen och jag kollade på tv en stund och sen var det dags för dom att lägga sig och jag satt kvar en stund till och bara var.


sen blev det kasta mig i säng själv och försöka få lite blund.


dröm sött nu och sköt o er väl.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards