miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av miasolrosenmaria - 3 maj 2015 20:00

ja då blev det söndag och den värsta dagen på hela veckan då man bara vill ligga i sängen och sova ut ordentligt hela dagen om man fick så att säga.


men nej så blir det inte utan bara att gå upp och sen duscha och fika lite, sen så blev det städning som gälde och barnen dom började på övervåningen på sina rum och badrum och hall så klart.


och jag började här nere med att plocka och greja och ut med mattan och upp med saker i soffan och sen så dammsuga och skura och tvättmaskinen den gick som vanligt , som den alltid gör här hemma varenda dag som inte är något ovanligt.


och här så sitter elias i soffan där jag ställt upp bordet i soffan.




så den här dagen gick sin lilla gång och sen så blev det lunch och så natta in elias och då blev det kolla på film som jag tycker är väldigt skönt att göra då under tiden.


och han somnade gott och jag fortsatte kolla på filmen .


och sen så blev det ta in mattan och så dammsuga ur den och fixa med bordet och sen hänga tvätt och bädda säng och sen fixa middag och sen bara ta det lugnt och barnen var ute och sen skulle sova efter middag och tv och sen kollade jag på falk som gick och som jag inte vill missa för den är ju så bra.


och så sova , natti natti och sköt om er.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards