miasolrosenmaria

Alla inlägg den 30 maj 2015

Av miasolrosenmaria - 30 maj 2015 20:45

ja då var det lördag och jag har sovit såå dåligt i natt hade ingen ro och bara låg och vände mig fram och tillbaka, och bara tänkte på massa.


så var inte kul alls att gå upp och ingen ide alla att prata med mig för jag var såå irriterad och grinig och på så dåligt humör, så jag gick in i duschen och inte blev det bättre var så förbannad och bara pratade högt om vad jag tyckte om saker.


sen blev det te och smörgås och så fixa in tvätt i maskinen som måste gå också och sen , bara ta det lugnt.


Jag älskar detta fina armband som jag fått av bästa vännen Majte , Love you   




Hahaaaa det tror jag inte på , för stämmer inte här inte

Comedy Central Sveriges foto.


Mys i mammas säng



Myser med choklad kanin och bara musarm till bolibompa draken




Äter med hela kroppen



Vissa tror dom kan gömma sig för kameran






Åååå vad det regnar och regnar



 


Sitter och nattar elias och kollar på bolibompa och snart blir det gladiatorerna


och så blev det massa mys med tv och godis för barnen så klart.


och nu så blir det natta in och försöka sova och härlig sömn inväntas.


kramar / mia

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards