miasolrosenmaria

Alla inlägg den 31 maj 2015

Av miasolrosenmaria - 31 maj 2015 21:00

god morgon på mors dag som är i dag och som ni troligtvis kommer fia med något mys med familjen och få fina saker från barnen.


så grattis på mors dag alla fina underbara mammor.


själv blir det inte så mycket här, för det har inte blivit något dom andra åren så det blir väl som vanligt i år och börjar ju bli van med det så det är som en vanlig dag för mig.


ja det är ju sant, men stämmer inte här hemma .


Inspirera Meras foto.


min dotter skev detta fina på fb.


Grattis på morsdag, mamma! Älskar dig ��


Fick detta fina hjärta av tim.spm han gjort adelns själv här hemma på mors dag .



och min son sebastina skrev till mig på fb.


Grattis på morsdag mamma! Du är den bästa. �� älskar dig!


Åå så fint skulle gärna vilja ha


MadebyTinaas foto.


ja sen på morgonen så drog gubben och simon till svärdens för simon skule spela pool spel i fotboll och jag satte i gång och plocka leksaker oc fixa på hyllorna och tim väntade på kompisar som skulle komma och när dom kom så lekte dom kurra gömma med elias och hade jätte kul.


och sen fick jag lov att fixa lite lunch till elias och han åt och sen så plockade jag ut mattorna och så dammsög och sen skurade och sen så blev det söva in elias osm var väldigt trött och sen så fick dom andra sätta sig och spela en stund och jag satte i gång att städa badrummet och sen satt jag en liten stund men sen var det middag som skulle göras och så kolla på bolibompa med elias och sen fixa till honom och så göra välling och natta in honom.


sen kolla på tv och så barnen göra sig i ordning och sen natta in dom och jag satt och kollade på tv och sen blev det natta in mig själv för är ju så trött med allt jag hållit på med i dag, full fart i ett om man säger.


sov så gott och hoppas på en god nattsömn, det vill jag själv ha..


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards