miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av miasolrosenmaria - 19 maj 2015 20:15

ja då var det upp väldigt tidigt och sov jätte dåligt i natt så inge vidare alls, men upp och väcka barn som ska i väg och tim ska till uppsala och spela inne bandy cup och ska i väg tidigt då.


själv så blev det duschen direkt efter att hampuis komit i väg till skolan med taxin, och ska göra mig i ordning och fixa med alls och sen fixa med elias och packa väska och så.


sen var det simon som skulle i väg och då fixade jag med det sista och kola när bussen ska gå och vi ska ta den som går 09, 23 så då blev det fart med att klä på elias och köra fram vagen och så gå mot bussen.






åkte till uppsala och ska på stan och göra den osäker tänkte jag, hahah


nej jag ska gå på h&m och kolla lite och se vad som finns där om jag hittar något, men jag har beställt kläder som jag väntar på , men ska hitta någon bh som jag vill ha för det är så svårt att beställa tycker jag.


men jag hittade en färg till håret som jag köpte och sen lite smink.




vi åt på macdonald och där fick elias en gubbe som lekasak och sen blev det brottom till bussen för att komma eh innan simon slutar för han slutar ju redan 14,15 och det tar ju en hel timme att sitta på bussen så vi tog den som går kl. 13 och då är man framme 13,53, så det blev väldigt bra, och i dag så har jag verkligen gått och gått och elias har varit jätte duktig och gått han också.


och det blev frukatansvärt kallt också så jag frös för hade ju bara jeans jacka på mig och det började regna som bara den här hemma på eftermiddagen så var ju tur att ag var hemma.


på hem väg och elias ska sova .


sen var vi hemma en stund och så kom simon och jag satt och höll på med mina naglar som jag bara kände för.



sen blev det färga håret så det också skulle bli av .



sen middag och det blev väldigt enkelt , makaroner och korv och sen duscha av håret och så natta in elais och kolla på tv och sen natta barnen som skulel i säng och själv gick jag oc´h la mig kl, 21,00 och det var så skönt att komma i säng för jag var så djäkla trött efter denna dag.


sov s gott nu , kramar / mia   



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards